CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 18, 2006

امتى الزمان يسمح يا جميل .....!!!!؟؟؟

نفسي احلم حلم ويتحقق
اشوف نفسي زي مانا عايزها
نفسي مخافشي من بكرة
ومهربش من امبارح
نفسي ابص لنفسي في المراية
وابتسم

20 الجدعان:

Anonymous said...

ان شاء الله ادعى ربنا يمكن تلاقى احلامك كلها اتحققت

media said...

احلم يا بني متخفش لحد امتى هتفضل خايف
لو بطلنا نحلم نموت زي ماقال محمد منير
وان شاء الله الحلم هيتحقق

Anonymous said...

إن شاء الله هايحصل .. كله بأوانة .. كل حاجة بتيجي في وقتها بتبقى أجمل

بس مش كل حاجة عايزها هاتحصل زي ما انت فاكر .. مافيش واحد بياخد كل حاجة في الدنيا

لكن يوم ما يكون عندك قناعة باللي وصلت له .. هاتبص في المراية .. وتبتسم

MAKSOFA said...

بصي بقي
ياحبيب قلبي
وابني العزيز
ماتخليش نفسك في حاجه
قوم بسرعه ونفذ

ودايما اخلق لنفسك حاجه جديده واسعي لتحقيقها

الســـاحر said...

على فكره حاجه صعبه جدا
ان الواحد يبص فى المرايه ويضحك
لكن ممكن
وفى النهايه انا زعلان منك
انت فين يابوب
منتظر كومنتاتك
وفى النهايه ربنا يوفقك

mariam said...

و انا كمان نفسى
دة انت قلت اللى انا عايزه اقوله
تحياتى

تــسنيـم said...

مش إنت لوحدك دي أمنيتي اللي نفسي تتحق ..
بس المشكلة إن الأمنية لما بتتحقق بعد ما بيكون عدى وقتها بتفقد قيمتها

Anonymous said...

كما لو كنت تتحدث عما احلم به
ولكني سأظل احلم واحلم
حتي ارى حلمي واقعا

مُزمُز said...

كلمات جميلة وملخصة
تعرف دائما أسأل لماذا هناك أحلام وطموحات لا تتحقق
هل نحلم خطأ
أم أن الحلم خرافة
تحياتي وأتمنى تيجي تشرفني

بعدك على بالى said...

ياااه رغم انها احم قد تبدو بسيطة وسهلة الا انها برضه صعبة، لكن المؤكد مفيش مستحيل ، او على الاقل نقنع نفسنا بكده ونحاول ومادام فى ايمان بربنا فكل شىء حيبقى كويس


ربنا يوفقك يارب
تحياتى

جميله بو حريد said...

حبها وقولها انتى ايه احلى حاجه فيكى غازل نفسك واذكر محاسنها اوعى تقلل من حقها فى نفس الوقت انصحها ووصلح فيها اللى مش عاجبك بكده هاتوصل للرضا اللى بتطمح ليه
ربنا يوفقك

يا مصر اكتب إليكي رسائلي said...

يسرني ان اتقدم بخالص التهاني وأطيب التمنيات بمناسبة عيد الأضحى المبارك اعادة الله علينا وعليكم بالخير واليمن والبركات ، وكل عام وانتم والأسرة الكريمة بخير

sara86 said...

كان عندى اقتناع ان الاراده كفيله بتحقيق الاحلام
لكن اكتشفت مؤخرا ان الاحسن ان الواحد ميحلمش خالص او يحلم على قده
احسن ما ينصدم
الحلم كلمه نرددها كثيرا ولا نقوي علي تنفيذها ابدأ
لاننا لا نملك الا اجنحه وهميه
فحلق كما تشاء علي ارض الواقع المرير واحلم على قدك
ومتعتبرش ان انا متشائمه
لكن نصيحه من انسانه سقطت مرارا من سماء الاحلام الي ارض الواقع المؤلم حتي تحطمت
تحياتى اليك
ومتبصش فى المرايه كتير

Anonymous said...

عايز كل الناس تعرف مدونتك
ضيف نفسك في ارشيف المدونات العربية
http://arabblogs.blogspot.com/
ارسل لنا اسم مدونتك و عنوناها و اسمك

في كومنت على

http://arabblogs.blogspot.com/2006/12/blog-post.html

Anonymous said...

وأنا كمان نفسى زيك كدة بالظبط
وآسف جدا على أنشغالى الفترة الماضية
بس كل سنة وإنته طيب يا جميل
وعادى بقة
أودى

Gid-Do - جدو said...

اجدع واحد

اولا قوم اقف قدام المراية وبص لنفسك بعد شوية صغبرة حتلاقى الابتسامة على وشك ـ اما الخوف من بكرة دة علاجة انك تقنع نفسك ان الكون له خالق متكفيل بية وانت من ضمن الخلق يبقى خالق الكون حيتكفل بيك طالما انك بتعمل كل اللى عليك وباقصى مجهود حتلاقى السعادة ـ بس خلاص وكل سنة وانت طيب

Anonymous said...

ان شاء الله كل احلامك تتحقق
و ييجى اليوم اللى تبص فى المراية و تضحك
تحياتى

Anonymous said...

ان شاء الله كل احلامك تتحقق
و ييجى اليوم اللى تبص فى المراية و تضحك
تحياتى

rosealia29 said...

لو عايز أوي .. هاتبقى أوي .. فا لازم الزمن يسمح لأننا احنا إللي بنعمله مش العكس ..


دمت

change destiny said...

في واحدة متعرفهاش بتقولك : امتى الزمان يسمح يا جميل و اقعد معاك على ضهر الفيل