CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 11, 2006

كنت فين يا علي .... واحنا بندور عليك ....؟؟؟



صوت علي الألفي من اجمل الاصوات اللى سمعتها وأثرت فيا بجد

كان له غنوة معرفش وصلت ازاى لجهازي اسمها وحشاني كتير

كنت بحب اسمعها قوي ودلوقتي عرفت انه له حفلة ف ساقية الصاوي

وانه له تجربة في التلحين ..... وانا مبسوط عشان هتكون في فرصة اسمعه واشوفه في الحقيقة

بعد ما تابعته كمدون جميل وبحب كلامه قوي

وده لينك غنوة جامدة اسمها تلات سلامات هو بيغنيها في برنامج



حمل الغنوة


اللى يحب يشوف على الألفي صوت وصورة ويستمتع بالغنوة ينزل الفايل

واللى يحب يشوفه ف الحفلة ويستمتع معاه ومع فرقة استيب باي استيب واغانيهم الجامدة جدا

يجي معايا ............. ها مين قال انا جاي معاك ؟؟؟؟؟؟؟

29 الجدعان:

علي الالفي said...

انا اهووووووووووو
ماتحرمش منكم

Anonymous said...

للاسف انا من اسكندريه مش من مصر .........

علي الالفي said...

على فكرة وانا من بورسعيد

أجدع واحد في الشارع said...

على الالفى

انا فرحان اوى انك اول كومنت عندى

وربنا معاك يا على بجد انت فنان

همس الليل

ما على من بوسعيد وهيجى عشان يغنى هنا فى القاهرة


على تانى

يا على الهنا اللى انا فيه ما انا عارف انك من بوسعيد يا فنان

وانا بقا

من القاهرة عشان نبقا مع بعض فى الصورة يعنى

Anonymous said...

سعيدة أن أستمع له عندك، لكن عليك أن تضيف شيء عن وسامته

Anonymous said...

شوقتني لسماع الأغنية بس مش عارف أنزلها عندي .. فيه طريقة تانية نحمل بيها الأغنية؟

Anonymous said...

ايه الجامد ده !! صوته بيروق المزاج أوي

Unknown said...

انا جاية ......... جاية

saso said...

تصدق انا سمعت عنها مرتين وفي المرتين ملحقتش اداونلوود
ميرسي بجد علي اللينك يا باسم
اما عن علي فهاقولة رأيي لما اسمع كويس بقي في مدونتة

Diyaa' said...

والله انت رايق
ربنا يبسطك يا بيه
وأبقي اتبسطلي معاك

Anonymous said...

الله حلوة بجد
انا عايزة اجي معاك
ابعتلي بس تذكرة جدة كايرو و انا اجي


ياه نفسي و الله


سمعنا
سمعنا
الللوووووووووز

فوكيره said...

اضافه الى ما سطرته هنا

علي كمان صديق جدع وانسان جداا

واسأل اصحابه

ياا رب اروح الحفله

بالتوفيق يا علي

hesterua said...

على فعلا صوت من اجمل الأصوات اللى ممكن تتسمع
واحساسه عالى جدا
وانسان جميل وقلبه ابيض قبل اى حاجة
انشاء الله نتقابل فى الحفلة انشاء الله
بالتوفيق يا علوة
وشكرا يا باسم على الخبر ده

ba7re said...

صوت على الألفى صوت مميز جدا و جميل جدا جدا جدا
بس على الأخ و الصديق اجمل بكتير و احلى من صوته كمان
جودة

Anonymous said...

صوتو تحفة ماشاء الله عليه...والله الواحد بيحس بتفائل لما بيشوف المواهب الجامدة دي فظل ال بيحصل دلوقتي فالوسط "الفني"ا

Anonymous said...

ايه الجمال دة

علي الالفي said...

ربنا يخليكو بجد
و مانحرمش منكم
عندي خبر بايخ شوبة
الحفلة اتاجلت و هاتبقى اول اسبوع في فبراير
و هابلّغكوا على طول
علي الالفي

علي الالفي said...

و على فكرة ده لينك لاغنية انا باموت فيها بصوتي
http://rapidshare.com/files/7489356/1.wav.html

علي الالفي said...
This comment has been removed by a blog administrator.
MAKSOFA said...

ياريتني في مصر كنت جيت معاك

بعدك على بالى said...

انا برضه معرفتش احملها

Anonymous said...

صوته جميل
حفلة موفقة باذن الله
و يا رب اقدر اكون موجودة فيها
و فعلا من شكله و بسمته تحس انه انسان طيب :)

Anonymous said...

صوته جميل
حفلة موفقة باذن الله
و يار اكون موجودة واحضر الحفلة
و فعلا من شكله و بسمته باين ليه انسان طيب :)

Anonymous said...

صوته جميل
حفلة موفقة باذن الله
و يارب اكون موجودة واحضر الحفلة
و فعلا من شكله و بسمته باين ليه انسان طيب :)

Anonymous said...

مرحبا
والله زمان
:)
علي الالفي كثير صوته رقيق
اعجبني
تحياتي

Anonymous said...

سووووووووورى البلوج كان مهنج و عاد الكلام كتير :(

Anonymous said...

سووووووووورى البلوج كان مهنج و عاد الكلام كتير :(

زحل الفلكي said...

بجد
انا فرحان علشان علي حبيبنا كلنا مكتوب عليه هنا
انا مش عارف فتحت المدونة دي ازاي
لقيتها عندي
وفرحان اني لقيتها
ربنا معاك يا علوة بجد
انت اخ وصديق محترم اوي
ربنا يعينك

Anonymous said...

تصدق انا اول مرة اسمع بس صوته حلو فعلا وانا بحب الاغنية بتاعة قنديل دى اوى وهو بيغنيها بشكل جميل جدا

ربنا يوفقه اه صحيح لو هو بيدخل يرد بجد انت صوتك حلو اوى وان شاء الله هتوصل