CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 11, 2006

انا



؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا كده
لو حد
فاهم
حاجه
يقولى
فهم
ايه
!!!

17 الجدعان:

sherif gharib said...

يا صاحبى لو انت كده بجد يبقى جواك حاجات كتير حلوه
انا بس احب اقولك انك عايز تخرج من البيبان الحر الديقه الكون صابح جميل و الدنيا مروقه
على راى منير
الصوره هيه اللى بتقول كده
يا رب بجد يكون احساسى بيها صح
تحياتى

Anonymous said...

انسان حالم"القمر" , كتاب مفتوح"الباب المفتوح" , تتطلع لما هو اعلى "باب فى السما", عندك فيض من المشاعر "البحر", يغلب عليك الاكتئاب احيانا "لون الصور غير فاتح", هذا ما توصلت له
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
و فى النهايه
دعوة للجميع هامة جدا , ارجو منكم زيارتى و الرد عليها

No Fear said...

علشان إحنا في رمضان بس
بأمأنة أنا مش فاهم حاجة بس أنت جدع ياريت تكون سعيد

Anonymous said...

انت باب مفتوح عالطبيعه البكر
مفتوح عالبحر
مفتوح عالقمر
مفتوح عالسما
مش عارف ليه لما شفت الصور دي حسيت اني عايز اسمع نجاة في اغنيه انا بعشق البحر
انا رايح اسمعها فعلا
باااااااي
وكل سنه وانت طيب

أحمــــــــدبــــــــــلال said...

على فكرة أنا كمان كده

توهة said...

ممممممممم طيب مافيش إختيارات

طيب استعين بصديق

ولا اقولك انا حستعين بالله واقول

انت ..... انت ..... انت .... ثانيه واحده حقول اهو إنت .... باب


باب وإنفتح على الخيال البريئ
بس
إحذر لا الميه تهيج عليك بأمواج غداره


حل أخر
هو انا كده لما بتزنق فى الامتحان بعمل حل اخر عندك مانع

طيب كويس انه معندكش مانع


الحل التانى
انك لغز مفضوح على ظهر الحياه
يعنى ايه ؟؟؟ متسألنيش عشان هى جات فى دماغى كده
وعشان كده طول عمرى اكره اسألة علل



يارب أنجح فى الإمتحان واجيب صفر

بس ماشيلش الماده







فانتازياااااااااااااا
فانتازياااااااااااااااااااا

LAMIA MAHMOUD said...

تفسيرك للصورة حلو قوي
وغريب قوي برده

rony said...

ياه مش تقول انك كده من زمان والله ياابنى حالتك دى بسيطه وعلاجها سهل
ابعد عن البيض والسمك ويومين الاتنين والخميس وطبعا مش هاوصيك على شويه الميه المبلوله لازم تشربهم كل يوم وان شاء الله هاتبقى كويس منفعتش الوصفه دى معاك خليك مع نجاه انا بعشق البحر او بحلم معاك بسفينه وخليك ماشى على اغانى البحر يمكن ربنا يتوب عليك

FrEe.PhArAoH said...

انا جديد على مدونتك

البوست دا مبتكر بجد .. حلو اوى

هو سؤال حالم شوية بس انا هرد عليه رد واقعى .. اشعل غليونى اولا
انظر بتركييييييييز .. تركيييييز

اااااااااااااه

انت صورة جميلة .. لكن كيف للصورة ان تمتلك مدونة ___________

ههههههههههههههههههههه
بهزر طبعا .. كل عام وانت بخير

دمت بسعادة

Diyaa' said...

freedom ..honesty ...beauty
kol she2 gamel ya basem wllahy bs enta msh wa5d balk
3ndy elsora dy w b7bha awy

Nouran said...

انت هو انت
انت اللي عايز تبقى انت

كلمه said...

tab ma twad7 shwya ya m3lm :D
enta hted5ol lel enta shayfo bs mte3rfoosh
wla htefdal fe elly enta feh
wla hto2af 3la elbab tefakar keteer :D

le da eltafseer els7ee7 eb3tly elgyza .... BSOR3AAAAAAAA :)))
3la fekra 2na mesh 27med

admelmasry said...

لو انتي فعلا كدا

تبقي انسان .. ساذج

زي حلاتي

في زمن اتملي غش وخدااع

تحياتي

الســـاحر said...

انت انسان متفائل
ترى مستقبلك جميل
ربنا يوفقك

Unknown said...

انت راجل غامض
السهل بتصعبه بدليل القمر بيسيب على بابك بقعة مظلمة

Anonymous said...

3andy so2al abe7 wennaby ..
enta eh
moshkeltak
m3
el enter?

y3nee
law
katabt
el
kalam
ganb
ba3do
7aye7sal
eh?!!

wa7ed beydawar 3la nafso? yaksh mayla2ih abadan !!

Anonymous said...

سلام عليك يا باسم
عايز تعرف انت مين ....؟؟؟؟
انت انسان في قلبك حب كبير بس قلبك لسه صغير علي الحب ...حافظ عليه عشان يقدر يحب في يوم من الايام بس متدورش انت علي الحب ده ..سيبه يجيلك لوحده
انت....انت انسان ربنا حط فيه مميزات كتيرة
انت كنز لازم تدور جوه نفسك علي نفسك و علي كنزك
انت شئ غالي جدا عند ناس كتير اهمهم اهلك و لو كنت انت مش حاسس بكده لكن دي حقيقة
انت ...انت حاجة كبيرة محدش يقدر يقدرها غيرك لانك وحدك عارف قيمة نفسك قبل اي حد يعرفك
انت ..مخلوق ربنا كرمه انه خلا عبده و هداك لدينك و لطريق يمكن تكون دلوقتي مش شايفه ....دور عليه هتلاقيه و لا تيأس ...ان شاء الله هتلاقيه
سلام
مها