CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 06, 2006

رساله لحد بحبو اوى

أنا مش عارف اكتب إيه
بس هكتب اللي بحسو
بحس انه مفيش غيره بيخاف عليا
وبيحس بيا اكتر من نفسي
بيقولى اعمل واعمل
مفيش حد بيقول كده غيره
بيقولى اطلع لفوق اكتر
عيش حياتك اخرج روح أتعلم
وأنا نفسي اعمل كده بس مش عارف
مش عارف اقول عليه ايه هو احسن
من كده بكتير بس انا مش عارف اعبر
حاسس انه حاجات كتير اوى حلوة
وحلوة اوى لما بيكون سعيد بيكون جميل جدا
حتى في حزنه بيكون حزن
جميل انا بحس بيه مش بيعرف يخبى
فرحه او حزنه كلو بيبان عليه
انسان فريد من نوعه عنيد اوى
وقوى جدا ومش سهل خلاص
بس كل اللى يشوفه يحبه ويحبه اوى
كمان لدرجه انه يكون عايز يشوفه كل يوم
كل ساعه وكل دقيقه وكل ثانيه مش عايزه
يبعد ثانيه عنه !!!! يبقا دا انسان ايه
طيب .... غلبان وفى نفس الوقت قوى
ظروفه وحشة .... بس عنيد
يبقا ده فريد من نوعه ولا ايه
انسان سهل يتحب وصعب يتكره
عامل زى الإدمان ممكن تبقا مدمن
بكل سهوله وصعب تبطل ادمان
ده زى الادمان تحبه واستحاله تنساه
بجد بحبو اوى عشان هو حاجات كتير اوى
في حياتى

14 الجدعان:

توهة said...

ايه العظمه دى انا اول واحده اعلق

ياسلام

مش عارفه بس أنا حسيت إنه والدك
وحتى لو مش هو ده احساس جميل إنك تحب حد كده

والله ديما ياأخ اجدع ديما بتحسسنى بالبراءه


ربنا يدمها عليك نعمه


فانتازياااااااااااااااااااا
فانتازيااااااااااااااااااااااا

Anonymous said...

ربنا يكثر من هؤلاء الناس , فعلا شىء جميل قوى انك تلاقى حد بالمواصفات التى قلتها

مـحـمـد مـفـيـد said...

ادام الله عليكم نعمه الحب

LAMIA MAHMOUD said...

ربنا يخليكوا لبعض

media said...

جميله جدا ويارب تفضلوا تحبو بعض طول العمر

همس الليل said...

انا اول مرة اجى البلوج بتاعك واعجبت اوى بطريقتك فى الكتابة البسيطة المعبرة عن نفسك الصافية
ربنا يديم صفاء النفس عليك يارب دايما

الســـاحر said...

على فكره جميله فعلا
وطالعه من القلب
علشان كده انا حستها علطول
وواضح ان ك رومانسى اوى
ربنا يوفقك

moorgen said...

ازيك
واحشنى

:)
عارف احلى كلام اللى يتحس ويطلع من غير ترتيب ولا قص ولزق
بحس انه كلام صادق ونقى

عشان كدا اكتب اللى تحسه
سلالالالام

aMiR-El ZaLaM said...

ربنا يخليهولك ويُكثر من أمثاله..

أجدع واحد في الشارع said...

الكروان يغنى فانتازيا
انتى على طول عظيمة
اول حاجه ده مش ولدى
معلش احساسك جه مش فى محله المرة دى
وربنا يخليكى يا رب فانتازيااااااااااااااااااااااا
-----------------------------------
moslma
ومش كده وبس ده احسن من كده كمان
دى حاجات كتير اوى بجد مش عارف اعبر على اللى جويا وبشكرك جدا
-----------------------------------
مـحـمـد مـفـيـد
ربنا يخليك يا محمد باشا ويخليه لك
-----------------------------------
LAMIA MAHMOUD
ربنا يخليكى انتى لينا
بجد انتى لما بتردى على اى بوست بحس انى عامل حاجه صح
-----------------------------------
لولا
هو مش حب واحد واحده لاء ده حب اخ لخته اللى هيا اجمل اخت فى الدنيا
وبجد مفيش زيها اتنين
-----------------------------------
cat_eyes
وياريت متكنش اخر مرة
وبجد انتى نورتنى اوى
بجد ربنا يخليكى
-----------------------------------
الساحر
جميله عشان انت جيت
بجد انت اللى اجمل
وعلى فكرا ناس كتير اوى قالت انى رومانسى بس انا مش كده بس انا بحس شويه شكرا لمرورك
-----------------------------------
moorgen
بجد انتى اللى وحشتنى اوى
انتى فين مش بتيجى بقالك كتير اوى
وبجد شرفتنى اوى
-----------------------------------
! ــلامaMiRالظـ
بشكرك بشده
ويريت متكنش اخر مرة

أحمــــــــدبــــــــــلال said...

رقيقة أوى

و باين الرومانسية فيها

على فكرة الرومانسية مش لازم تبقى مابين أتنين بيحبوا بعض و بس ممكن كمان يبقوا أصحاب و بينهم رومانسية

حبيت مدونتك أوى
أحلى حاجة انك مبسوط غالباً
ده يدل أنك متفائل الى حداً ما


تحياتى

ملحوظة
أعشق تلك الاغنية
عارفة أحلى حاجة فيكى أيه
محمد حماقى
رائعة حقاً

شكراً

توهة said...

ايه ياحج أجدع
عمال تقول نزلى بوست جديد وأول ما أنزل مانشوفكنش

كده ينفع يعنى

انا زحلانه خالص

يلا احساسى جه اوت المره دى مش مشكله بس هو مين هاااا

فانتازيااااااااااااااا
فانتازياااااااااااااااا

Diyaa' said...

ربنا يخليهولك ويوفقه وبحيي تعبيرك البسيط عنه

Anonymous said...

انا بحب الشخص دا في مني كتير بحب كل الناس