CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 02, 2006

اعتزار

انا بعتزر لدودى جدا
وبقلها انا مش عايزك تزعلى منى
بس بجد انا نسيت اكتب اسمك
على البوست
يا عالم البوست اللى فات
انا واخده من عندد دودى
وانا بعتزار انى نسيت اكتب اسمها
مع البوست
ويريت هى متزعلش منى
وانا يا جدو
مادرش ازعل حد منى
عشان انتو اخوتى واصحابى
انا هنا مليش اصحاب
مليش صاحب
ونفسى يكون ليا صاحب بجد
انا والله مكنش اصدى انى ازعلك
بس بجد انا اسف جدا
ودى صفحه دودى اللى انا واخد من عندها البوست
بس بجد ده كان احساسى فى الوقت اللى انا خت فيه البوست
ويريت يا دودى متزعليش من اخوكى او صديق ليا

12 الجدعان:

admelmasry said...

ايه يا بني ده

انا اسف .. معلشي .. سامحيني .. الموضوع بتاع مش عارف مين


ايه يابني هو انت عملت جريمة

بلاش اللغة دي عشان انا بكرهها

Gid-Do - جدو said...

الصديق العزيز ابن الشارع
كدة صح
اعتبر الموضوع منتهى
وانشاء الله محدش خاصة دودى حيزعل
واشكرك على الشجاعة
والاعتراف بالخطا
اكبر انواع الشجاعة
لك تحياتى

Nouran said...

قليل اللي بيعتذر تصدق احترمتك اوي واحد غيرك كان ممكن ينفض بس بجد انت شاطر

Anonymous said...

أنت محترم أنك أعتزرت لدودى وأكيد هى حتسمحك دودى بنت جادعه والموضوع حيعدى
بس لو أنت عجبك حاجه وشايف مثلا أن المدونه بتاعتك ليها عدد قراء أكتر قول لصاحل المدونه اللى حتقتبس منها الكلام ده وأكتب بعد ما تخلص أسم صاحب المقاله
عادى بقى
باى

msafa said...

الاغنيه حلوه اللى فى البوج

Unknown said...

هون على نفسك
فإنما انا ابن واحدة كانت تأكل القديد
قالها النبى
عندما شاف واحداً يتهيبه
وانت لم تفعل ما يستحق كل هذا
العذاب والإعتذار بس انت ذوق جداً تحياتى

karakib said...

لألألألأ الموضوع كبير :) ما يخلصش كده ابدا !!!
مش هينفع :) مش هينفع انا لو منها اعمل حاجات كتير اوي اوي هي الحاجات دي كده تعدي بالساهل !!! ابدا ابدا !!!
لأ و الف لأ الاعتذار لا يكفي !!!
انا عايز قزازه حاجه ساقعه لو سمحت و تورته
اه انا عايز تورته و قزازه حاجه ساقعه كبيره و خمسين جنيه ...
:)
انتوك

Gid-Do - جدو said...

ابن الشارع
بعد اذنك ارد على انتوك
انتوك
الواد دة تبعى ومتكلم على حفيدتى تمد ايدك علية انت عارف يحصلك اية ـ روح احسن لك ـ مفيش حاجة ساعقة ولا خمسين جنية قلت اية ؟

DoOoOoOdY said...

يااااااااااااه ايه الكلام الكبير ده معلش ياسيدى ولا يهمك وانا كمان سورى انى كتبت الكومينت بالطريقه البايخه دى اصلى كنت مضايقه معلش جت فيك

كلبوزة لكن سمباتيك said...

الصلح خير
و بما انكم اتصالحتم انا عزماكم علي طقم كشري في المدونة بتاعتي
بس كل واحد يجيب معاه حاجة هاضمة زي حمض الفنيك مثلا
و بعد الاكل بساعتين كل واحد علي مدونته من غير مطرود

islam yusuf said...

دى فعلا جريمه بس اللى يديلك العزر انك نسيت
السرقه من أفكار الغير بقت موضه اليمين دول
ربنا يكفينا شرها
و الاعتذار عن الشىء يمحى لشىء ده من حياتك
فا انت الوقتى يعتبر ما اقترفتش ذنب

مـحـمـد مـفـيـد said...

احييك علي احترامك لذاتك ولذلك وجب علي الاخرين احترامك