CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 12, 2007


فى وسط المطر والفرح
ممكن نقول كلمه تمحي
تمحى كل اللى فات
تنسي فرحة اليوم
كلمة جت لوحدها
تحمي يوم جميل
تمحي نظرة الحب
ولمسه الحنان
بطلب السماح
يا ام السماح
بطلب نمحي الزعل والفراق
بطلب نعيش الفرحة من تانى
يا كل شئ حلو وجميل
طلبت منك السماح

14 الجدعان:

كاميليا بهاء الدين said...

بطلب السماح
يا ام السماح
بطلب نمحي الزعل والفراق
بطلب نعيش الفرحة من تانى
يا كل شئ حلو وجميل
طلبت منك السماح

أنا حسيت انك بتكلم الدنيا..
ياترى انا صح ولا لأ؟

بوست جميل بجد كلماته سهلة رغم عمقها
بس ليه بدون عنوان؟

تحياتى

كاميليا
(على فكرة انا اول تعليق, أول مرة اكون أول واحدة فى التعليقات)

نوري said...

باااااااااااااااااسم
انا رجعت
ووحشتني المدونه دي كتير كنت مفتقداها
انا هموت واشوف الي منكده
عليك دي عشان اعمل فيها حاجه
بس لو هي الدنيا الي عامله فيك كده فعلا انا مقدرش اتصرف بصراحه
لكن لو بني ادمه يبقي والله والله والله متستاهل انك تطلب منها السماح ولا حتي تقعد ع ذكراها الفتره دي كلها
ولو البوست ده فضفضه عاديه يبقي والله العظيم حرام عليك نفسك واصحابك المره الجايه عايزه ازورك والاقي عندك بوست مليان تفاؤل او نكت او اي حاجه تخرجك من المود مش تبقي حياتك بره مودها وحش وفي البلوج كمان مودها وحش لازم لازم لازم بجد تفرج عن نفسك وتنسي همومك عشان تقدر تعيش
ومن زمان انا بقلك(بست وشز فور يو)0
ويارب مره تنجح معاك
هههههههههههههههه
وياريت متزعلش مني ومن طريقه كلامي

allfollowsome said...

اسمع منير طلب السماح

أجدع واحد في الشارع said...

كاميليا

بصراحة انا بتكلم على كل حاجة فى الدنيا
بكلم نفسي عشان تسمحنى
بكلم الزمن
وبكلم كل حد واى حد

وربنا يخليكى على تعليقك الجميل ده

بصراحة انا ملقتش عنوان انزله

ويارب تكونى على طول اول كومنت

أجدع واحد في الشارع said...

نوررى الجميلة

اولا الف حمدالله على السلامة وبلاش الغيبه الطويله تانى بجد عشان فى ناس بتتعلق بشخصيتك نفسها فابلاش

بصي كل واحد فينا بيعيش ايامة الحلوة وايامة الوحشة وانكد الدنيا يامة بتعمل فينا والزمن بيكمل معاها

بس احنا مشس هنرمى كل حاجة على الدنيا عشان احنا اللى عيشين فيها مش هى اللى عايشة فينا

يعنى بنزعل بمزجنا وبنفرح برضة بمزجنا

حسب المود اللى الواحد عيشة

وانتى يا جميل تتكلمى زى مانتى عايزة ده بيتك اللى عايزة تقوليه قوليه

وبلاش الغيبه تانى

وتحياتى ليكى

أجدع واحد في الشارع said...

Taher

منير ده حكاية لوحدة

شكرا للموررك

Tamer Nabil Moussa said...

السلام عليكم

الفرح موجود

بس احنا اللى مش وخدين بالنا منة

ازيك ياصاحبى

تحياتى

Carmen said...

بطلب نمحى الزعل والفراق
بطلب نعيش الفرحة من تانى
ياكل شئ حلو وجميل
طلبت منك السماح


حلوين قوى

انك تتصالح مع نفسك ومع الدنيا ومع كل حاجة ممكن تسعدك

مع كل لحظة فرح

مع كل يوم جميل

MAKSOFA said...

وحشتني ياواد ياشقي

ماسة الحب said...

انت بقيت نكدي اوي ياواد ياباسم
الدنيا جميله انت سامح وعيش اضحك للدنيا تضحك لك
وقوللي مين وانا اخليها تسامحك ولو اني ......

بنوتة said...

كلمات جميلة

رغم حزن حروفها


تحياتى

بسمه عبدالباسط said...

بطلب نمحي الزعل والفراق
بطلب نعيش الفرحة من تانى

عجبتنى الجملتين دول قوى وحسيت بيهم جدا

تحياتى لك

walaa said...

بجد لما قريت البوست حاسيت بيه قوى علشان كلنا نفسنا نعيش حياه هاديه وجميله كلها حنان وحب



مدوhttp://mawgoda.blogspot.com/نتى

Semsema28 said...

السمــــــــــــاح

يااه حاجه بعيده وبنتمنى نحسها

عارف لو كلنا بنسامح بعض

ولو بنسامح نفسنا والعكس

بس الزمن صعب دلوقتى ونادرا اما تلاقي السماح موجود

بوست رائع كالعاده

تحياتى ليك يا باسم