CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 22, 2007

معرفش مالى

معرفش مالى حاسس احساس غريب قوى
حاسس بتعبان بيلف حولين رقبتى
احساس اول مرة احسه انهاردة
وخايف اوى حاسس ان فى حاجة كبيرة هتحصل
اول مرة اخاف الخوف دة فى حياتى
مرعوب ... حاجات كتير بتقطع فى مصرينى
ودماغى بتلف .. حاجات كتير فيها
خايف ابص لنفسي فى المراية اقع من طولى
معرفش فيا ايه بجد انا عمرى ما خفت كده
انا مش عارف بكتب البوست ده ازى دلوقتى
خايف اتكلم مع حد وخايف امشي فى الشارع
انا مش عارف فيا ايه وليه والخوف ده جى ليه
يارب استر .. يارب استر

11 الجدعان:

Anonymous said...

اية يا باسم كل دة اية الي مخليك خايف كدة
اهدى واقرا قران و صلي ركعتين وان شاء الله هتبقى كويس"الا بذكر الله تطمئن القلوب"
وقول الادعية دي
اللهم اني اعوذ بك من الهم والحزن واعوذ بك من العجز والكسل واعوذ بك من الجبن والبخل واعوذ بك من غلبة الدين وقهر الرجال..3مرات وان شا الله ربنا هيزيل همك
حسبنا الله لا اله الا هو علية توكلت
وهو رب العرش العظيم

اعوذ بكلمات الله التامات من شر ما خلق



ياريت تعمل كدة ان شاء الله باذن الله هيطمن قبلك
ابقى طمنا عليك

Unknown said...

اللى تخاف منه مفيش أحسن منه

Aardvark EF-111B said...

أسوأ شيئ إنك تخاف من الخوف نفسه, إطلع من المود

BaTresYa said...

توكل على الله ...وإللي مكتوب يصيبك هيصيبك ومش هيفيد الخوف بحاجه ...بجد الحل الوحيد انك كل يوم تتوكل فيه على الله وطول ما انت متوكل عليه مش هخزلك ابدا وحتى لو حصل حاجه لا قدر الله هيرضيك بيها ...ربنا يحميك :)

Mustafa Rizq said...

يارب خير

Ahmed Al-Sabbagh said...

تمت أضافة مدونتك لدليل الصباغ للمدونات

===============================

شاركنا الشعب الأمريكى أحزانه على ضحاياه فى ذكريات سبتمبر/أيلول الأليمة

لكن دعونا نُذّكر العالم بالجرائم الأمريكية التى أرتكبتها الولايات المتحدة ضد أبرياء وأطفال ومدنين

شارك وأدعم فكرة تخصيص يوم 30 أكتوبر يوما للجرائم الأمريكية


أحمد الصباغ

malak said...

ليه كل الخوف ده بجد اتوضىء وصلى ركتين لله واقرأ قرأن اكيد هتحس براحة كتير

allfollowsome said...

انشاء الله خير

وثانيا واجه صدقنى ايا كان اللى هيحصلك واجهة وبعد كده كله يهون

ربنا معاك

رينـــــــــــا said...

ان شاء الله مفيش اى حاجة
اقرأ قرأن كتير

FrEe.PhArAoH said...

ايه يا يا عم ؟؟

متقلقناش عليييك .. اتمنى يكون الوضع اتغير وانت بتقرا تعليقى

خلى بالك من نفسك

تحياتى

Mkjwe said...

يا احمد الصباغ الراجل بيقلك خايف تروح تقله ادعم هو عايز الي يدعمه ياقدع

بص يا باشا

كلنا بيجي علينا فترة وبنكون خايفيين من حاجات كتيرة وندمانين على حاجات كان نفسنا نعملها وماعملنهاش واننا نفكر اننا نعملها بس بتقول مافيش امل ولا سعاد ولا انجي حتة

بص اقولك حاجة تلات كلمات بالظبط

متخفيش من اي حاجة في الدنيا الوسخة دي الا من ربك من الي خلقك من عذابه لانه مافيش اي شيء في الدنيا يخلي البنأدم يخاف الا من عذاب ربه ربنا يكفينا شر عذابه امين يارب


انت كل لما تخاف حط في بالك ان مافيش حاجة في الدنيا تخاف منها الا من ربنا


اعد قول كدة

انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني

قولها كتير

انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني
انا مابخفش الا من الي خلقني

وأسأل الله لي ولكم الهداية ان شاء الله

وطززززززز في اي حاجة وفي اي حد عشان خاطر اي حد

اخوك عز