CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 05, 2007

comfort

انا مرتاح جدا نفسيا وكل حاجة
انا قضيت يومين اكنهم كل حاجة
مع احسن ناس مع امى التانية واخواتى
مع اجمل صحبه فى حياتى
حسيت انى بجد راجل جدا وانا معاهم
بحب نفسى اوى وانا خايف عليهم
ضحكت اى حد فيهم بتخلينى طاير
طاير فى السما السبعة
حبهم ليا بيخلينى احب نفسى
بجد وانا معاهم بحس انى إنسان
إنسان جميل وطيب وحنين جدا
بيعمل كل حاجة حلوة
وانا ماشى حسيت ان رجلى مش عايزة تمشى
كنت بجد عايز اقولهم هتوحشونى
كنت عايز اعيط بس لقيت الضحكة على وشهم
فرحت اوى بجد بحبهم اوى
هما دلوقتى كل حاجة عندى
ربنا يخليهم ليا يارب
وبقول لهم خلو بالكو منى
بــــــــــحـــــــبــــــهــــــــم

14 الجدعان:

Emad Karim said...

انت فعلا اجدع واحد في الشارع وعلى خط حلوان المرج
نفسي اعرف خطوطك التانية

Unknown said...

مش هاكتب علشانك
ولا هوصف فيك


ولا هاحكي عن السر
اللي مخبي جوه عنيك



وملامحي المليانة بالفرح


مش هادخل جوايا عشان
هلاقيك


راح اطير عصفورة
او حتى حمامة
وأجيك

عندك عشي
وانت البيت

و العود الاخضر
اللى بيكبر


لما هيبقة شجرة منجة
بأحب المنجة وبرضه بحبك



نفسي اقدر

بس ياريت

انا انسان بقلب صغير

من يوم حبك

عمره اتغير


ربنا يخليك لينا

ونفضل احلى اخوات

واجمل عيلة بتحب بعضها

Bossy said...

السلام عليكم

حمدالله علي السلامه اخيرا كتبت حاجه تفرح
علي العموم يارب يدوم السعاده عليك

من القلب said...

فرحتك بحبهم فكرتنى بام كلثوم و هى بتقول :
يا دنيا حبى و حبى و حبى
ده العمر هو الحب و بس

يا رب دايما تحب و تتحب :)

رينـــــــــــا said...

الحمد لله
حمد الله على السلامه ياراجل
ربنا يخليكوا لبعض يارب:D:D:D

قصاقيص said...

يارب دايما فرحان
وربنا يخليكم لبعض
ماتغيبش تاني بقي

Anonymous said...

شكلك كنت معايا هناك
انا كمان كنت فرحان و مش عايز اسيبهم
لو مش فاهم زور لبوست الأخير ليا و انت تفهم
وتحياتي و يارب دايما
www.1minelnas.blogspot.com

بسمه عبدالباسط said...

ربنا يفرحك ويسعدك أكتر وأكتر

Anonymous said...

الحمد لله انك سعيد ومبسوط ويارب ديما
لولا

الســـاحر said...

انا سعيد طبعا انى بكتبلك
وانا متاسف على التاخير
وجميل اوى الكلام الحلى اللى انت كتبته
حبهم ليا بيخلينى احب نفسى
حلوة اوى الجمله دى والشعور اللى انت عايشه رائع
وفى النهايه ربنا يديم عليك الفرحه
ووربنا يوفقك

Anonymous said...

ربنا يخلهملك مع اني مش عارفة مين مامتك التانية بس ربنا يخليهملك يارب

البتاع said...

انا فاكرة انى كتبت تعليق هنا
راح فين راح فين؟؟؟
دور معايا والنبى يااخ
والله كات معايا

اوعى تكون مسحته
!!!!!!!!!!

البتاع said...

عموما حصل خير نكتب غيره
ربنا يخليك ليهم وتفضلو مع بعض على طول ولا تتفرقو ابدا
وبالنسبة للبوست اللى فات
انا بتكلم عن نفسى طبعا
انا مستعدة فى اى وقت اى وقت عاوزة تفضفض
ابعتلى بس عالمدونة وانا حسمعك ويمكن اديك ايملى
يــــــــــــــــالا ياعم هيص
مقلتهاش لحد خالص لحد دلوقتى دى
:-)

Hannoda said...

رغم إني ماعرفتش همّ مين

ورغم معرفتش يبقولك ايه

لكن عارفة إزاي تحس بإنك بتستمد حياتك من ناس وكإنهم إتخلقوا ليك و إتخلقت ليهم

ربنا يخليهوملك لإن المشاعر ده وقود جبار يخلّي القلب يعرف إزاي يعيش صح