CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 19, 2006

انا مبسوط

انا مبسوط اوى
الحمد الله
يمكن مبسوط عشان قلبى مبسوط
قلبى ده واحد انا بحبو جدا
والحمد الله انا فى الشغل ميه ميه
والناس كلها بتحبنى
على صغر سنى
بس الحمد الله بعرف اكسب الناس
شويه هزار وشويه شغل
بس الحمد الله انا اعد المسئوليه بس مش اوى يعنى
عشان انا بصرف ومش عارف انا بصرف فى ايه
بس الحمد الله الراجل اللى انا شغل معه كويس اوى معيا
وفى الشغل التانى مستريح جدا جدا جدا
عشان الناس اللى انا شغل معهم كويسين اوى
وبيحبونى وانا كمان بحبهم
ويعلم ربنا
بس انا مبسوط اوووووووووووووووووووى

18 الجدعان:

Aladdin said...

Glad you found uself after all!

MAKSOFA said...

ربنا يبسطك كمان وكمان ويريح قلبك
بس أنت مقلتش لنا أنت بتشتغل وبتدرس في نفس الوقت والا حكايتك ايه؟

Nouran said...

الحمدلله انك مبسوك بركه احنا داخلين ع شهر كريم لازم كلنا نبقى مبسوطين

moorgen said...

اجدع واحد فى الشارع

:)
ازيك
ربنا يديم عليك انبساطك ويوفقك فى شغل

ومن حبه ربه حبب فيه خلقه

بجد انا مبسوطه لانبساطك
:)
:)

Gid-Do - جدو said...

اجدع واحد فى الشارع

فلتحيا الخرزانة يظهر ان مفعولها جاب نتيجة ـ ظبط نفسك على اللون دة واثبت علية ـ ربنا يسعدك انت وقلبك

الســـاحر said...

الحمد لله انك مبسوط..دى حاجه كويسه
وربنا يوفقك فى الشغل وفى الحياة

gwad said...

ربنا يزيدك انبساط
بس ممكن تقولى ازاى خليت نفسك مبسوط
يعنى انا عاوز روشتة للانبساط
عشان انا عاوز اتبسط
تحياتى

مـحـمـد مـفـيـد said...

ربنا يديم عليك الفرحه وراحه البال وعجبني اوي جمله
قلبي ده واحد بحبه اوي

كلبوزة لكن سمباتيك said...

اللـــــــــــه
يا رب دايما الروح دي عندك
ربنا يوفقك و يسعدك دايما
بالاخلاص و الاجتهاد
حتلاقي كل الناس تحبك و الشغل يبقي مية مية
ربنا يوفقك
و رمضان كريم

LAMIA MAHMOUD said...

طب كويس .. الف مبروووووووووووووووووووووووك
ربنا يثبتك

saso said...

:) ايوة كدة بقالي كتير مقريتلكش كلام متفائل كدة
انت بتشتغل في مكانين ؟؟؟؟؟
طب ودراستك اللي زمانها ابتدت هتعمل فيها اية
خليك متفائل كدة علي طول :) دة المهم

layal said...

الحمد لله علي كل حال
ان شاء الله ربنا يبسطك علي طول
تحيه رمضانيه

gwad said...

فيه بوست جديد تعالى زورنى

مفلس افندى الرايق said...

ربنا يسعدك ديما حب الناس بيدل على طيبية الانسان وانه بجد يستاهل يتحب ويعيش وسط الناس والكل مرحب بيه

Anonymous said...

طب أحمد ربنا على النعمه
وربنا يديك أكتر وأكتر
يااااارب

ممكن said...

من زمان كتيير ما شفت حدا مبسوط بس والله بسطني معاك لانك مبسوط الله يديم النعم على الكل اميييييين يا رب

Diyaa' said...

يا رب انبساطك يفضل علي طول و يبقي عندك فوائض منه للتصدير

Anonymous said...

مادمت مبسوط أوووووووووووووووووووى مع الناس دى فى العمل
سيبك منهم بقى
هههههههههههه

ربنا يبسطك كمان وكمان