CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 17, 2006

سامحينى

سامحنى لو كنت انا غلط
وحولى تخلينى انسان بجد
مش انسان وخلاص
نفسى اكون انسان صح على طول
وعشان اكون كده
لازم تسامحينى من قلبك
مش من دماغك
سامحينى عشان اكون
واحد جديد غير اللى فات
والزمن وداة شمال ويمين
انا مش عايز ارجع القديم تانى
نفسى اكون جديد بجد
عشان اعرف اعيش صح
عشان اكون انسان
بيحبوة الناس كلها
مش واحد بيحبه وعشرة لاء
لازم اكون انسان جديد اوى
زى الطفل الصغير
اللى ميعرفش اى حاجه
فى الدنيا غير انو يعيش
بس نفسو لما يكبر يعيش انسان
مش واحد وخلاص
سامحينى عشان اعرف اعمل كده
سامحينى .....سامحينى

13 الجدعان:

el_assel said...

هــــــــــــــاي
طول ما انت عندك الرغبة مافي حاجة ممكن تمنعك
حتبقي كويس
hope 2 visit my blog

love4u said...

انك تكون انسان جديد انك تفيير حاجاتاتعودت عليها
دا محتاج اراده و بنزيين و الحب بنزيين يجدد الحياه لما تلاقى انسان جنبك بتحس بمعنى جديد للحياه

ياترى دا شعورك!

Anonymous said...

كويس أنك عايز تغير نفسك للأحسن .
ألا ما قولتليش صحيح أنت عاملت أيه؟

saso said...

وانت مسامح نفسك ؟ لو انت عاوز تتغير اوك بس عمرك ماهتبقي صح علي طول
علي فكرة لو الناس بقت ملايكة الدنيا هتبقي مالهاش لازمة

change destiny said...

مفيش حد صح على طول عشان مفيش صح مطلق

بس جميل انك تؤمن باللي انت بتعمله و جميل انك تحاول توصل للصح

و انت جميل و الدنيا الوحشة دي حميلة

توهة said...

ححاول اسامحك خلاص متزعلش ههههههههه
المهم حتى لو مش سامحتك اتغير انت للأحسن ولا يهمك وايه حكاية الحب بنزين دى هى العربيه عايزه تتغير عشان كده بتاخد بنزين هههههههه

ما علينا
تحياااااااتى فانتازيا

DoOoOoOdY said...

اهم حاجه ان الواحد يعرف غلطه ويكون ندمان بجد وده الطريق الصح
بس اقولك على حاجه خود النصيحه دى منى فكك كده وفوق ومدام نفسك تتغير هتتغير وربنا معاك

wanna b a bride said...

على فكرة كده غلط ..يكون في علمك فيه بنات زي الكورة تحدفهم في الحيطه يردولك على طول

خد بالك من نفسك و بلاش الغلب ده

BaNgBaNg2 said...

الله يعينك واحسن شيء انك ندمان وحاس وعارف غلطتك وانشاء تسامحك
عندي سؤال؟؟؟؟؟
سامحتك ولا ما سامحتك؟؟؟؟؟؟؟
:(
وتحياتي
وســــن

karakib said...

بالراحه علي نفسك يا صاحبي

Unknown said...

أولا ً انت عاوز تتغير إلى الناحية الأخرى
اللى انت شايف انها الأحسن
يعنى اللى الناس عوزينك تبقى عايش فيها
وانا رايي مخالف
عيش نفسك بكل ما فيها من مساويء ومحاسن
مين محاسن
واتغير لما تحس ان ده نابع من جواك
ربنا يوفقك
تحياتى زورنى

أجدع واحد في الشارع said...

el_assel
ان شاء الله هكون كويس وكويس اوى
بس انتو اوعه تنسنا

love4u

الموضوع مش موضوع حب ولا بنزين ولا نار ولا الكلام ده كلو هى اختى وانا بحبها حب ملوش حدود بس مش هتوسل بنزين انت باين عليا صاحب بنزينة وعايز تشغلها صح

wa3d el3yoon

اغير للاحسن احسن ما اغير للااوحش صح
وانا عملت ايه فى ايه
عادى مفيش جديد

CHE GUEVARA

لاء انت اوعه تخاف عليا انا وقت الازم ممكن ارجع تانى بتاع زمان الزمن هو اللى بيحدد معايا يا صاحبى واخيرن جيت ماشى يا عم .... بس انا معنديش المقاس ده ...( ينفع 45 ) 22 جنيه ايه رايك


saso

وانت مسامح نفسك ؟ بجد الجمله دى انا اعت افكر فيها كتير اووووووووى وحد دلوقتى مش عارف بجد صح انا عمر ما هبقا صح على طول بس انا نفسى اكون واحد غير الناس كلها الدنيا لازم يكون فيها الحلو والوحش بس انا عايز اكون من الحلو ادينى بحول انا اعت وحش كتير اوى

change destiny

الدنيا وحشه والزمن اوحش عشان الزمن هو اللى عمل فينا كده

الكروان يغنى فانتازيا

حولى تسمحينى انتى بس وملكيش دعوة انا هكون كويس وهى لازم تسمحنى عشان اكون كويس هى لو مسمحتنيش انا عمر ما هكون صح هكون غلط على طول انا عارف نفسى


طموح بلا حدود
هى سمحتنى بس مش من قلبها بكلام بس ونفسى تسمحنى من كل خوصها ومينفعش اسبنى منها خلاص دى عمرى كلو انا هتحك بس عشان خاطرك يا قمر

Dody

والله انتى كلامك كلو صح وان شاء الله ربنا يقدم اللى فيه الخير

wanna b a bride

انا بس عايز اعرف غلط ليه
وانا عارف انى فى بنات تخبطها مهما تخبطه قويه وصلبة وهى دى البنات اللى تعرف تحافظ على نفسها

BaNgBaNg2

الحمد الله على كل شى

هى !!!!! لسه مسمحتنيش

karakib

اعمل ايه الزمن غدار

Epitaph

ان شاء الله

أبو امل

انا عايز اعمل كده والله بس اكون كويس مش اكتر
ومين محاسن دى صحيح



شكرا ليكو كلكو فى انتظار المسمحه
عشان نشوف الطريق الجيى ادعولى

moorgen said...

اولا مش صعب تتغير الصعب انك تقدر تحافظ على التغير

والاول لازم نسامح نفسنا قبل ما نطلب السماح من غيرنا
وقبل دا كله نتطلب السماح من ربنا
مسامحة ربنا ولا مسامحة البشر ؟؟