CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 27, 2006

وحشتنى

وحشتنى
وحشتنى نزرت عنيك
وحشنى كلامك معايا
بجد كل حاجه وحشتنى
وحشتنى بجد

8 الجدعان:

MAKSOFA said...

جميلة بس نظرة عينيك موش نزرة
بالظاء وليس الزين


باين عليك بتدرس الأنجليزي لغة أولي
وعلي فكرة بنتي لغتها العربية بايظة شوية
ماما مكسوفة

karakib said...

علي فكره لازم تقوي لغتك العربيه شويه لانه انت بتدون و تكتب اشعار ... كذا خطأ املائي فالمدونه
اسف اني بانصح
لكن يجب ان تكون متمكنا من ادائك
انتوك

love4u said...

نزرت عنيك كده بتدينى احساس انك كنت حاسس الى انته كاتبه و منفعل معاه و دا شى جيد

أجدع واحد في الشارع said...

MAKSOFA
انا والله وانا بكتب البوست
كنت عايز انام واى
عشان كان بقالى كتير مش نايم

وشكر ليكى اوى انك شرفتنى

sarah

والله كل كلمه انت قلتها صح
بس اعمل ايه
وشكرا ليك جدا

karakib
لاء انا مش عايزك تقول اسف لانك بتكلم صح وشكرا على النصيحة الجميله دى
وان شاء الله هقويها
وشكرا ليك يا انتوك

love4u
ربنا يخليك
بجد انا كنت بكتب
بشدة عشان الانسان ده كان وحشنى بجد
مش كلام وخلاص

وشكرا ليك ويريت تكون صديق لبلوج بتاعى

MAKSOFA said...

كل ما اجي ادخل مدونتك يطلع لي في البروفيل واحد بيدور علي نفسة
أحس أني ماشية معاك وبأدور معاك علي نفسك

أجدع واحد في الشارع said...

MAKSOFA
بجد انتى انسانه جميله اوى
ولو عايزة تدورى معايا اوك
مفيش مانع

كلبوزة لكن سمباتيك said...

أحلي ما في الحب الشوق و الأنتظار
بس بعد فترة حتقول اية وجع القلب ده
و ترجع طبيعي
ربنا معاك
شد حيلك

Gid-Do - جدو said...

ايوة كدة لعلع وطلع صوتك عيش عمرك
اضحك كركر اوعى تفكر
حلوة الدنيا زى السكر
اغنية متفائلة لليلى مراد
طمنا عليك دائما
واذا غبنا عنك تعالى الباب مفتوح