CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 18, 2006

ليه

لية الحياة الفرح قليل فيها
لية العذاب موجود فينا
لية الالم بنحسة بعنينا
لية الدنيا بتجرح فينا
لية الناس مش بيحسوا بينا
لية الفرح صعب علينا
لية الحلم مش بنحققه مع انة فى ايدينا
لية الحب مش بنكملة مع انة فى قلوبنا
ليه يادنيا
انتى عايزة مننا ايه تانى
انتى باين عليكى عابزة تموتنا
وعجبى على الدنيا

3 الجدعان:

Ahmed Rashwan said...

يا محترم
يا ابن الشارع
ارجو الا تفعل ذلك ثانية وتسخر من مشاعرنا الوطنية على صفحات مدونتي
لأن تكرار ذلك سيعرضك لما لا يسرك

أجدع واحد في الشارع said...

النوبى
مين فينا اللى تعب التانى
مانت بردة تعبتنى كتير
اتعبك انا شوية

film69
انا مش صدقى
انى اجرح مشاعر اى حد
انا بس كنتعايز اخرجم من المود ده شويه مش اكتر ويريت متزعلش منى اوك

أجدع واحد في الشارع said...

ابراهيم
الدنيا مش مع كل الناس
ممكن تكون انت كسبت الدنيا
بس فى ناس كتير مش عارفة تكسب الدنيا
او تحطها فى ايديها ويريت تكون فهمت اصدى
المهاجر
اولا الله يبارك فيك
والحزن حلو مش وحش بس مش على طول
وانا تعبت كتير
ونفسى القى نفسى فى اى حاجه من اللى انا تعبت فيها
بس انا بلقى نفسى فى الحزن على طول
والدنيا مديانى ظهرها على طول
ونفسى تدينى وشها مرة واحد بس عشان القى الفرسة بجد واحول اخطفها ابل ما تمشى تانى