CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 09, 2007

حلم نفسي احلمة


احساس جميل اوى بالحب وهو مش موجود

بحسك وانت مش معايا

بحلم بيك وانت بعيد عنى

بحبك اوى في حلمي

بزعل منك اوى وانت مخصمنى

بزعل لما مش بتيجى فى حلمى

تقولى وحشتنى .. فينك وازيك

بحسك اوى وانت في حضنى

وتقولى وحشتنى وبحبك

وياه .. لما تخدنى فى حضنك

وانا مش معاك تخطفنى

بحبك وانت مش معايا

وبتوحشنى اوى وأوى وانت بعيد عن عينى
بس بحبك اوى وانت جنبى

12 الجدعان:

Anonymous said...

جميل اوي يا باسم الاحساس دة
واللة انا مش عارفة اكتبلك اية بس احساسك بجد رائع
وبيوحي بالتفاؤل. ايوة كدة خليك متفائل وبلاش تياس ابدا
يارب يحققك حلمك

زى الهوا said...

زى الهووووووووا فعلا

مداح القمر said...

ايه الشوق دا كله ياعم
انت عارف؟؟
الشوق دا مالوش حل
حتى لو كانت ف حضنك زى ما بتقول ح تفضل مشتاق برضه
لا شوف حل بقى ف الاحساس العالى دا احسن ح تتعب:))
الله يكون ف عونك

شاب نفسة يحقق حلمة said...

ايه ده يا واد ايه الاحساس الجامده ده
برافووووووووووووووووو
بجد ابدعت يا واد
اموووووووووووووووووووه

mohamed alhaddad said...

احساسك صادق ودى حلجه نادره أنك تقرا شعر أو نثر واقعيه بالشكل ده
تحياتى

شجره الدر said...

أها ..أها..أها
ياسلام على الرومانسيات العاليه جدا
وده حلم برضه
والنبى ياريت الاحلام كلها تبقى لذيذه كده مكنش حد غلب
انا بقالى كتير مش باجى لكن ياباسم اسلوبك بيحلو يوم عن يوم
تحياتى

صاحب البوابــة said...

مررت لألقي السلام فقط

:)

تحياتي

بحاول اكون said...

احساسك حلو اوي يا باسم تصدق مش كنت اعرف انك رومانسي اوي كده ولا باين عليك انشالله ربنا يحقق حلمك وتصحى من النوم وتلاقيها في حضنك بتقولك بحبك وحشتني
ربنا يوفقك يا باسم
منى

semsem said...

احساس حلو قوى

الســـاحر said...

انت فين ياعم
لا سلام ولا مسا ولا كلمه كويسه
ياقلبك
بحبك اوى في حلمي

بزعل منك اوى وانت مخصمنى

حلوة اوى التعبير ده
وانا وصلى والله الشعور اللى فيه حب وحنان جامدين اوى اوى
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك

Ert3ashat said...

رقيق اويي يبني
ايه ده
ما شاء الله استمر...
احييك

Semsema28 said...

انت زى ما بتكون بتتكلم عننا كلنا وبتوصف احساسنا

كلمات جميلة ومؤثرة

واكيد كلنا نتمنى نعيشها ونحسها

تحياتى لك