CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 22, 2007

خايف اقول


خايف اقول هطلع ومعرفش
خايف اقول هقدر ومقدرش
خايف اقول هكمل ومقدرش
خايف ارجع تانى من الاول
خايف اندم على حاجة معملتهاش
وخايف اندم اكتر انى عملتها
خايف من بكرا .......؟
وخايف اندم على امبارح ....!!!؟
وخايف انى اكون غلط ... معرفش بقا؟
خايف لعمل لحد مشكلة هو مش قدها !!!؟
والله انا فى حيرة كبيرة اوى !!!!!!!؟
خــــــــــــــــــــايف من دلوقتى

12 الجدعان:

Anonymous said...

اياك تاني تخاف او اشوفك خواف لالالالالااوعى تخاف اوعى تخاف ياباسم
على فكرة انا لولا مدونة احلى الاوقات

Bossy said...

ضاقت ولما استحكمت حلقاتها
فرجت وكنت اظنها لا تفرج

~ Bato0ot ~ said...

matkhfsh .. law kan el khawf ragolan la qataltooh

~ Bato0ot ~ said...

عيني رأت مخلوق في غاية البشاعة
أنا قلت له لما تأملته ساعـــــــــــــة
اللذه و الموت علموك اللــــــــــزج
و انا علموني الفلسفة و الشجاعــة
عجبي!!

نوري said...

يعني بصراحه ياحج باسم وانا بقرا البوست اول مره والله
الكهربه قطع عندي
مش عارفه ده من كتر السسبنس الي في البوست ولا عطل كهرباء
ياعم ايه فلم الكوعب ده
حرااااام عليك
بس بصراحه برافو عليك بجد كلامك حلو جدا وتنسيقك جمييييل جدا..وتحياتي كتير

شجره الدر said...

عارف اول ماقريت البوست ده افتكرت اغنيه منير
خايف اوعدك مااوفيش
اقولك فى تلاقى مفيش
الخوف عمره ابدا ماكان مبرر لانك تسكت ماتعمل حاجه
الخوف صحيح بيقيدنا مكاننا
لكن
لازم نهزمه ونبقى اشجع من كدا
واهديك بقى اغنيه الحجار واللى مش فاكره مين كاتبها بس هى بتاعه مسلل مساله مبدأ
خايف من بكره ليه
مين يعرف بكره ايه
انا مش هابص ورايا ولا اقول اه
مهما الامل غاب العيون شايفاه
الياس مش هيوصلك
ولو الهموم هاتحصلك مش راح تقف الحياه
وتخاف من بكره ليه
مين عارف بكره ايه

هه مين عارف؟

مريم said...

يخرب عقلك
فكرتنى بنفسى وبسنينى اللى ضاعت فى الخوف
انا بقى اللى خايفة عليك دلوقت كأنك اخويا الصغير اللى امى مخلفتهوش
انا هقولك ايه
انا لما بخاف مبيفرقش معايا كلام من حد
بس لازم اقولك متخفش وحب نفسك وعييييييش

طارق مكى said...

خايق اتقدم لقوم ساقط فى حفرة
خايق اقول لكون بكذب
وخايف مقولش اقم اظلم
خاف لكن بحساب
عشان تتقدم لازم تخطو بس بوس تحتك قبل متتقدم مش تخاف وتقف مكانك
شكرا جدا على البوست

بسمه عبدالباسط said...

بوست جميل وكلامه جميل
بس لازم تهزم الخوف بكل الطرق وأوعى الخوف يتملك منك هاتضيع كل حاجة من ايدك لو سبت نفسك للخوف

يا مصر اكتب إليكي رسائلي said...

بمناسبة ذكرى المولد النبوي الشريف ،
يسعدني انت انتهز الفرصة لأتقدم بخالص التهاني
وأطيب التمنيات القلبية
لكم والأسرة والأصدقاء ، وكل عام وانتم بخير

Unknown said...

ياريتك زي الصورة مشعلق ايدك على اول خطوة في السلم وبتحاول تطلع

ده انت يا بني قاعد بعيد
تبص له
وتبحلق فيه
وتفكر
وتتردد
وتقرر
وترجع في كلامك
وترجع تقعد
تبص
وتبحلق
وتفكر
وتخاف
يا باسم باشا

السلم اهو يا تطلع
يا تروح تركب اسانسير
او تعدي نفق
عشان توصل

متضيعش عمرك انتظار
العمر مفيهوش مجال للانتظار

Anonymous said...

geronimo

عنده حق يا باسم العمر مفيهوش مجال للانتظار
لازم متخفش جرب تطلع السلم ممكن تلاقي شوية صعوبه وانت طالع كمل اوعى تنزل بعد ما تتطلع اوعى تفضل واقف في مكانك محلك سر لازم تثبت لنفسك انك اقوى من اي صعوبات