CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 13, 2007

جميله يا ملاكي


كم انتي جميلة
كا ملاك فى السماء
يا أجمل ملاك قلبي
يا تلك العصفورة
التى تغرد في قلبي

13 الجدعان:

ody911 said...

إزيك يا ريس

آسف علشان اللنك بتاعتك دايما بنسى أحطها

بس خلاص مش هنسى تانى

حطيطها


إنما إيه الحب دة كلوا يا ريس

ربنا يخليهالك يا رب

وعقبالنا بقة

وعادى بقة
أودى

admelmasry said...

تعرف العنوان وانا بقراه

قريته


جميلة ملاّكي

قولت ومالها الاجرة ياعني ؟

لكن لما قريت كلاماك حسيت انا قد ايه كان عندي قصور

اسف مرة اخري واحييك علي كلماتك

تحياتي

MAKSOFA said...

ابني شكله كده واقع في قصه حب

Unknown said...

آدم المصري
بقة قريتها جميلة يا ملاّكي

كده برضه ياراجل يا نقل
والله موتني من الضوحك


ايه الرقة دي يا باسم
يارب تبقة على مستوى حبك ليها
وخوفك عليها

أجدع واحد في الشارع said...

أودى

ازيك يا باشا عاش من شافك

ولا يهمك يا باشا انت الكبير بردة

حب ايه اللى انت جي تقول عليه

يارب

عادى بقه

عم ادم المصرى

ملاكي

طيب يا عم شكرا جدا

ههههههههههه ما هى حلوة تقضى الغرض بردة

ولا يهمك يا عم ادم

شكرا بجد وانا والله مبسوط انك عندى انهاردة


ماما مكسوفة

همو انا اقدر اعمل اى حاجة من غير ما اقولك

مش قوى يا ماما مش من النوع اللى كل الناس فكراه ده حب من نوع تانى لناس بجد ليها فضل عليا كتير اوى وانا مش عارف اعبر عنهم غير بالكلام ده بس اعمل ايه


سمسم الجميلة


عارفة يا سمسم انا لو مش عارف انها عارفة انى بخاف عليها وبحبها الحب ده كلو مكنتش عملت اى حاجة عشان اشوفها مبسوطة بس هى بجد احسن واطيب واحن قلب ده انا بقولها يا قلبى يا قلبى فهمانى يعنى هى روحى وكل حاجة حلوة يا قلبى ويارب متكنش هى اللى بتخنق من خوفى عليها وحبى ليها تكون هى حسا بدة وانا عارف انها احسن حد انا عرفته فى حياتى
تحياتى يا قلبى

وبجد انا مبسوط اوى اوى

لان كلكم ناس كبيرة اوى عندى وانتو اول ناس تعلقو عندى

يا رب اقدر ارد اى حاجة من جميلك عليا يا قلبى

مـحـمـد مـفـيـد said...

جامده اوي يا باسم
شوفت بقي نضاره الحب الجميل حلوه ازاي
ربنا يسعدك يا حبيبي

~ Bato0ot ~ said...

howa eh 7ekyet el toyor m3ak posten wara b3d??
enta bt7b el 3asafer wala bt7b 7oryetaha w tayarnha??
anyway el kalam 7elw w romancy awy :)

FrEe.PhArAoH said...

مصمم انت ع الرقه دى :)

انت جواك مشاعر جميله بجد .. احيك عليها .. طبعا جميله ياباشا

تحياتى

مداح القمر said...

معلش اتأخرت عليك
حلوه اوى الصوره
احلى حاجه لما تشوف واحده دايما على انها ملاك...رقيقه وجميله
بجد بتبقى حاجه تانيه...بتبقى ادمان تبقى عايز على طول شايفها...تكلمها...عايزها تبص فى عينيك...وتحسسك انها ليك..انت بتطلع منى كلام جامد...بحس بين سطورك كدا بمعانى لذيذه بس للاسف انت مش بتطول الكلام...عايزك تكتب وتطول وتقول اللى عندك...اعتقد ح يبقى كلام جااااااااااااااامد

كلام لوجيك said...

معبرة جدا رغم قلة عدد كلماتها
كلمات جميلة تمس القلوب
خالص تحياتى

حاول تفتكرنى said...

بسيط وجميل ومعبر

تحياتي

بين الأمل و اليأس said...

ياه قد ايه كلمات بسيطه لكن بين حروفها ينطق الكثير الكثير
ربنا يسعدك ويزيدك يارب
وربنا يسترها

Unknown said...

ربنا يخليكو لبعض بجد (: