CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 23, 2007

خايف عليكى



والله وخايف عليها

م اللي بيكلموها

واحد بيقول حبيبتي

وتاني بيقول رفيقتي

وتالت بيقول صديقتي

وانا سامع كل حاجة

وخايف لتحس بيها


خايف ليميل هواها

لواحد كان معاها

والقاني خسرت حبي

واشكي واقول ياقلبي

لكن دالذنب ذنبي

ازاي ح تحس بيا

ودقة قلبي مدار يها


خايف سهر الليالي

ليضيع والعمر غالي

عمري اللي حياته هيه

وقلبي ح يكون ضحية

وايامي تكون قسيه

لكن كل اللي عندي

أكتب واشرح اليها


اكتب واقول ياغاليه

يانجمة فوق وعاليه

قلبي بيحب حبك

وعمري تحت أمرك

أما اللي كانوا جنبك

انا عارف ايه مرادهم

لعبة بيتسلوا بيها


مقدرش استغنى عنها

وح استنى الرد منها

يمكن تسمع كلامي

ودقة قلبي وغرامي

والقاها جات قدامي

تنطق برمش العين

وتقوللي إني ليها



ده كنت فى يوم ماشى بقرا

فى المنتديات ولقتها بس عجبتنى جدا

وحست انها خدتنمى معها

ايه رأيكو فيها

6 الجدعان:

mohamed alhaddad said...

طب والله فرحتلك أففكرت بتمر بالموضوع ده بس على فكره الموضوع ده مهم جدا جدا
الصداقه جميله بس الغيره وحشه أووووووووووووووووووووووووووى وبتموت صاحبها

Carmen said...

جميلة قوى يا باسم


وقوية قوى

انا فى الاول افتكرت انك انت اللى بتمر بالحالة دى


يسلم اختيارك

change destiny said...
This comment has been removed by a blog administrator.
hesterua said...
This comment has been removed by a blog administrator.
علا من غزة said...



مرحبا

دي اول مرة ازور مدونتك ,,

وشدتني كلمات الخاطرة وبردو افتكرت انت اللي كاتبها

وكنت عايزة اقولك انها تنفع تكون اغنية جامدة جدا

بس بما انه مش انت صاحبها يبقى كفاية علينا نقرأها وبس!

اختيار موفق ,,

وتحياتي

Dust said...

حلوة
عجبتني