CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 08, 2007

تاج كئيب

يعنى ينفع كده التاج يجي من اتنين
واحد من أحلى الأوقات
والتاني من شجرة الدر
بجد حرام
ما علينا
انا عملت التاج واللى حصل حصل بقا
التاج ده انا عارف انو كئيب
بس هو مكنش ينفع يجى غير كده بجد
------------------------------
ايه الي هيحصل لاميلك لما تموت؟
والله ما انا عارف بس ربنا يسهل هبقا اكتب الباس ورد فى الوسية
اديت الباسورد لحد قبل كده؟

ايون بس معتقش انو هينساه

اسمك؟

اسمي .... انا ابويا سماني باسم ... لو ينفع معاكو عادى لو مش ينفع غيروة

اسم الدلع المشهور بيه وسط اصحابك؟

انا الوحيد اللى مطلعش عليا اسم وسط صحابي با فى ناس بقول باسم شات

ملحوظة عشان السيبر اللي شغل فيه اسمه ..... شات أند شات

عمرك؟

انا عايش بقالى كتير اوى بس لسه 19 سنه بس عرفت فيهم حاجات كتير اوي

برجك؟

والله ده اكتر حاجة بتلغبط فيها
بصو بقا .... انا موليد 2 / 6 شوفه انتو بقا أنا برج أية
مجالك اومجال دراستك؟

الحمد الله فاشل هههههههه

شخصيتك نوعها ايه؟

ودي بردة صعب اني اقول عليها عشان معرفهاش

المود بتاعك؟

ياه دى بقا اكتر حاجة انتو عرفنها .... قشطة جدا

وقت فراغك بتعمل فيه ايه؟

ياه حاجات كتير ممكن اتفرج على فلم او اطلع بردة اضرب فى العيال صحابي
او اشيت مع ناس صحابي على النت كده يعنى

الاكله المفضلة؟

انا بحب البطاطس المحمرة اوي
والرقاق باللحمة المفرومة
وكده يعنى
بس انا كان فى اكل كتير اوى مش بكله
بس فى حد قالي متقلش مش بأكل النوع ده
عشان لو مش كلته
هتزول من وشك هههههههههههههه

الصفات التي اخذتها من بابا؟

ابويا .... ابويا .... القلب الأبيض

الصفات التي اخذتها من ماما؟

أمي مختش منها حاجة .... ودى أحسن حاجة ومحدش يقولي ليه

اكتر 6 حاجات بكرها؟
بص بقا يا عم

نفسي

انا

وباسم

لو دول اصلحة معايا

هتبقا الدنيا فل اوى

اكتر 6 حاجات بحبها؟

بحب كل حد بيحبنى

انا مش بحب حاجات

انا بحب الواقع

الشغل بالنسبة ليك؟

دلوقتي كل حاجة

الكمبيوتر والنت بالنسبه ليك؟

عادى جدا ممكن ادخل على الاميل ومكلمش حد

بس بجد احسن حاجة استفتها من النت .... المدونة
امرره لمين؟

انا مش هديه لحد

عشان انا مش عايز حد يدعي عليا

بس بجد اللى بطلبه من ربنا ومنكم

ان ربنا يهديني بجد

11 الجدعان:

media said...

ربنا يهديك يارب وتتصالح مع نفسك

Moslma-N said...

ربنا يهديك و يوفقك فى الدنيا و الاخرة

Anonymous said...

هاي باسم انت مش كئيب ولا حتي التاج بتاعك كئيب بالعكس ده زي العسل
بس حبيت اقولك خلي بالك من الانا السلبيه لاني حسيتها زياده شويا معاك بس الله اعلم هي بقصد ولا ده عباره عن هزار وعلى كل حال الانا السلبيه دي يعني(انتقاد النفس المتواصل الي بيخليك تفقد الثقه في نفسك اولا ثم في الناس) علي العموم انا كمان مستنياك تعلق ع مدونتي المتواضعه وهي
http:\\nourinour.blogspot.com
ولعلمكم انا لسه جديده فبالراحه عليا وبلاش تاجات بليييييز
نوري

بسمه عبدالباسط said...

بجد كلامك جميل قوى والتاج مش كئيب ولا حاجة بالعكس كلامه كويس وطالع من القلب
أتمنى أنك تزور مدونتى المتواضعة

Yasmine Adel Fouad said...

عجبنى انك هتكتب الباسوورد فى الوصيه
بس مال نفسك مزعلاك اوى كده ليه
اقعدوا قعدة عرب و اتصالحوا
انت ليك مين غيرها

el2ahwagi said...

sodfa ghareeba ya Basem...
kont 3andak felmodawena ba3d ghyaab taweel 3an zyarti leek ...

awel marge3t 3andi la2eet comment mennak ..!!

Ibtasem lel7aya ya Basem ..!!

عاشقة الوطن said...

ايه ياعم الاجابات المختصرة ديه
وبعدين مش عاوز تقولنا على اسمك انت خايف حد يخطفك
وبعدين ايه حكاية مودك اللى قشطة جدا
انت فى الروقان يعنى

ربنا معاك
بس والله التاج بتاعك حلو ويمزج

تمام يافندم

FrEe.PhArAoH said...

ايه يا عم باسم .. وحشتنى مدونتك

التاج جميل مش كئيب وردودك احلا .. اخرج بس من مود التفكير والفرص اللى بتضيع والحياة الصعبه وكله هيبقا تمام

انت من ارق الناس على بلوجر

تحياتى

الزعيـمة said...

شكرا لتشريفك مدونتي
سعدت بالتعرف عليك اكتر
من خلال اجاباتك على التاج

ارق تحياتي لك

www.blogs4arab.com said...

يسعدنا تشريفك
www.blogs4arab.com

Tamer Nabil Moussa said...

ربنا يوفقك ويكرمك

انت فين بقلى كتير ما شوفتك

تحياتى