CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 26, 2007

بجد نفسى اعيط

تعباااااااااااااااااااااااااااااااااان
مخننننننننننننننننننننننننننننوق
اوى بجد
هو حرام انى الاقى حنان
حرام لما اكون عايش زى كل الناس
نفسى اعيط
مع انى كل يوم اعيط
مش عارف
بجد تعبان اوى
تعبان من كل حاجة
حتى من نفسى
خايف
اوى خايف من نفسى
على نفسى
بجد حرام اوى
تعبت اوى
بعمل كل حاجة
ولا اكنى عملت اى حاجة
معلش بقا انا عارف انكو اتخقته منى
بس مفيش غركم اللى بتستحملونى

12 الجدعان:

media said...

لسه يا باسم مخنقوق على العموم منتش لوحدك الي مخنوق ومضايقك كلنا بقينا كده ودا اتاكد منه من كذا بلوج دخلته وقرات الي فيه حتى البلوج بتاعي حتى اصحابي يظهر والله اعلم انه عوى وانتشرت ربنا يستر
ربنا معانا كلنا

مـحـمـد مـفـيـد said...

ايه يا عم
مش كده يا باسم فكها بقي

مـحـمـد مـفـيـد said...

ايه يا عم
مش كده يا باسم فكها بقي

el2ahwagi said...

3ayat bas foo2 ..
naam bas es7a..
ez3al bas hayas..

fadfad bas ew3a tey2as ..!!

*********************
aasef en awel mara azoorak tekoon metdaye2 ..
aw gayiz 3ashan keda geet azoorak ..!

insha2allah teb2a a7san .. wet-hayas.. !!

Scorpio™ said...

اول مرة ازورك
ناس كتير بتضحك بس قلبها بينزف بالمدموع
انا منهم :(
كفاية بقى اصلى هاعيط انا كمان
حاول تغير جو يمان
تحياتي

change destiny said...

مبقتش قادرة ازعل على حد

نفسي اقلك اضحك و روق بس النا قلتهالك كتير

الدنيا حلوة و ربنا كبير

بسمه عبدالباسط said...

بجد نفسى أعيط وأنا كمان نفسى اعيط وكتير بعيط
بوست جميل قوى
بس اللى أقدر أقولة لك أرمى حمولك على الله

Anonymous said...

بجد انا اتخنقت من مدونتك وبدخل عندك بحس ان الدنياكلها سواد في سوادصدقني ياباسمممكن يكون كلامي جارح ليك في الاول تعاطفت معاك ومع جرحك واللي انا فهمته من كلامك انك خارج من حدوتة حب مضيعاك ع الاخر وانك مجروح ممكن يكون دهالسبب وممكن تكون مشاكل حياتية يوميه بتمر علي كل الناس او ظروف واحوال واوضاع اقتصادية بتمر علي كل الشباب اللي زيك
كل دي اسباب ممكن تخليك في الحالة دي ومهما كانت الاسباب ايه هي فالنتيجة انك مجروح وبتحاول تخرج طاقتك في البوسشتات بس متزعلش مني الاول كنت مقدرة جرحك
دلوقتي وبالصوره دي انت نزلت كتير من نظري اللي بيتجرح بجد بيدفن جرحه جواه وتلقائي مش بيحسس حد انه مجروح وتعبان مش يكتب يفط ومانشتات انا مجروح وتعبان ونفسي اعيط
انشف علي نفسك شوية الحياة اكبر من كده بكتير للاسف انا ممكن اكطون ضايقتك بس دلوقتي بقولك عيط بقي براحتك محدش هيسمعك ولا هيحس بيك

Anonymous said...

سلام عليك يا باسم
البكاء بيريح اوي بس مش بيكون حل للمشكلة اللي ممكن تخلينا نبكي علشنها
فكر و اعرف ان كان بالفعل الموقف يستاهل دمعك و لا لا
لو حاسس انك لوحدك و مش لاقي حد يفهمك ...تاكد ان فيه حد مستني انك تدق بابه و تكلمه و تشكيله و تقوله كل اللي في قلبك ...مع انه عارف اللي حصل لك من قبل ما تقول
عارفه ؟؟؟ايوة فعلا ..ربنا
روح صلي و قوله كل اللي في قلبك و ادعي ربنا يهون عليك اللي انت فيه

عارف ...كتير ببقي عايزة اعيط بس مش بقدر عارف ليه؟؟.....لاني كنت بمنع نفسي زمان و اقول ان البكا ضعف , بس كنت غلطانة لان الضعف صفة من صفات البشر و البكاء بيريح و يمكن يقوي الواحد ,...خسارة انه بقي صعب معايا البكا...لكن في الاخر متزعلش لان ي الاخر مفيش حاجة في الدنيا تستاهل دمعك

سلام
مها

فوكيره said...

تصدق انا كمان

مع انه مش عوايدى .. مع انه عارفه ان الدنيا مش سودا ولا حاجه

عارفه ان ردود افعلنا هى الى بتتحكم في حياتنا ... وان لامر بأيدى

لكن بردو عايزه اعيط واغنى في نفس الوقت !!

اعتقد حاله وحتعدى

No Fear said...

السلام عليكم
عيط العياط بيريح بجد
و في نفس الوقت لعلمك مفيش حاجة تستاهل
يارب تكون كويس دلوقتي
سلام

ehahe ..soso ..eso iam me :) said...

ياريت ياباسم متسبش نفسك للاحزان
انت اللى تقدر تتحكم فى مشاعرك
لو كل حاجه ضايقتنا وقفنا يبقى عمرنا محنمشى
خليك مع ربنا