CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 08, 2006

فرحان .... بس بخوف

انا فراحان اوى
ومبسوط كمان
عشان انا اول مرة
احس انى
انسان بجد
فى ناس بتحبه
وبتخاف عليه
وانا كمان بخاف
عليهم قوى
ويمكن هما عارفين
كده لما ام مش امى
تخدنى فى حضنها
وتبكى دى عندى بالدنيا كلها
وبجد بحبها زى امى باظبط
ومحدش هيصدقنى لو قلت
اكتر هى وابنها
عشان دول اللى وقفو جنبى
وانا لازم اقف جنبهم
مع انى صغير برده فى السن
بس بخاف على الناس اللى بخافه
عليا وبجد انا مش عارف اعمل ايه
دلوقتى مفيش حاجه اسمها فراق
خلاص عشان دلوقتى مينفعش
فراق الفراق صعب عليا
عشان لو فى فراق
هحس انى وحيد من كل حاجه
وخسرت كل حاجه
ويبقا دلوقتى لازم استمر
واستمر بحماس شديد
وفرحان اكتر عشان ناس تانيه
بداءت تلقى نفسها مع ناس بيحبوهم
وهى برده بتحب الناس دول
ولازم يكون القرار صح
ولازم اخذ القرار
وان شاء الله هيكون قرار صح
انا عارف انه مش هيكون صعب
بس خايف اوى ان القرار يكون صعب
بس فى الاخر نقول يا رب
خليك معانا

8 الجدعان:

مـحـمـد مـفـيـد said...

بص يا عم باسم انت جننتني اسيبك الفجر القيك منزل بوستين علي الصبح
ايه ياعم
ربنا بيقطع من هنا ويوصل من هنا بس انا تةهت منك في اخر البوست

media said...

ربنا يفرحك ديما يا باسم وتكون فرحان ومبسوط كده على طول

rony said...

يعنى انا الحقيقه كان نفسى ادخل اقول ربنا يفرحك زكده
بس انا شخصيا مفهتش
انا فارقت الناس ولا فارقت الفراق...خايف من فراق الناس عموما اى ناس يعنى ولا فراق ناس معينين
بص تقريبا العيب منى انا بس كل اللى اقدر اقوله ان اكيد خساره اى حد قريب او بعيد مش سهله بس اللى مجربتوش فراق الفراق اللى بتقول عليه
قولى اعمله ازاى وانا اجربه واحكيلك

change destiny said...

ربنا يخليهم لك و يخليك لهم

Anonymous said...

يارب تكون مبسوط على طول

We2am said...

3eesh elle enta feh..w matfkrsh fel 7'of e6laqan..elle y7'af mn el3afreet ye6la3lo..wla eh?! :D
ya rab daiman mabsoot.

Anonymous said...

ربنا يخليك ليهم و يخليهم ليك

Anonymous said...

انت طيب اوي و قلبك حلو اوي
ربنا يوفقك و يكون معاك دايما يارب و يخليلك كل الي بتحبهم