CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 12, 2006

صاحبى

صاحبى مخنوق اوى
من الحياة واللى فيها
وان لازم اخرجة من الخنقه دى
بس ازى لازم افكر صح
اعمل حاجة تسعدة
لازم !!!!لازم
مش هو بس اللى بيخاف عليا
لاء انا كمان بخاف عليك اكتر من نفسى
ولازم تخرج من الحاله دى
يعنى هو عمل حاجه وانا اعتد اتفرج
علية وهو بيعملها انا
كان اسمى ابن الشارع
هو غيرها خلها
اجدع واحد فى الشارع
يعنى بيحول يغير منى
لاء هو بالطبع غير منى
انا كنت ضايع هو خالنى حاجه
تانية خلاص كنت بعمل كل حاجه
غلط فى غلط
هو خالنى اكون صح
مرة صح ومرة غلط
يبقا انا اقف جنبو فى اى وقت ولا ايه!!!ب
ايه !!!! ده انا لازم اقف جنبو وجنب اى حد هو بيحبو
حتى لو هتوصل للموت لازم اقف جنبو
هو خالنى انسان
وانا اسيبو مخنوق طيب ازى
بجد انا قربت افقد الامل فى نفسى
مش عايز اقول مش عارف
ومش عايز اقول انا عارف
عشان صحبى دة كبير
ودماغة اكبر منو
مممممممممممممممم
طيب اعمل ايه
انا كده بجد ممكن اكون فى الضياع
اعمل ايه امشى بعيد عشان استريح
لو مشيت عمرى ما هستريح
يمكن وانا اعد بكون كويس وقت كبير
اة يمكن يوم حلو واتنين مخنوق
بس احسن ما كون مخنوق على طول
بس انا بجد تعبت اوى
عمرى ما هفرح اسبوع على بضه
لازم الحزن يكون مشارك
ممكن اكون انا غلط واكون حزين
وممكن الدنيا هى اللى حزينة معايا
ومش عايزة تخلنى ابلع رئى
على العموم الحمد الله
ويارب قدرنى
واقدر اسعد صحبى حتى لو موة واحدة
بس يارب انا لو عمالت كده انا هكون مبسوط اكتر
يا صاحبى عمرى ما هسيبك
ان شاء الله

11 الجدعان:

ADMIN said...

كويس انك فاكر صاحبك كدا

شيمـــــاء said...

مدام صاحب بجد
امسك فيه بأيديك وسنانك

الدنيا بتبقى ضلمة اوى من غير صحاب
و بتبقى ضلمة اكتر لما واحد منهم بس بيزعل

بتبقى مش ضلمة بتبقى سودة

الصاحب اللى بجد
زى ما بتشاركه ضحكتك و فرحتك و همك و مشكلتك ...لازم انت كمان تبقى كده

و سلامى لصحبك اللى قدر يخليى حد يحبه كده لانه اكيد صاحب ميتعوضش

تدوينة جميلة

soosa el-mafroosa said...

ربنا يخليكوا لبعض

سندباد مصري said...

يا بخت صاحبك بيك

دا انت جدع فعلا

حاجه غريبه

والسلام

مفلس افندى الرايق said...

صاحبك خليك جنبه

فى فرحه و اوقات جرحه

الســـاحر said...

صدقنى انت مالكش غير صاحبك وصاحبك مالوش غيرك وانت وهو لازم تفهموا كده..لما يكون ليك صاحب بتحس بقوة غربيه بتخليك حاسس ان فى حد مهتم بيك غير امك وابوك ولو كسبته هتكسب الدنيا...سلام

Anonymous said...

المشكلة مش فيك
ويمكن البوست الصغير ده بكلماته البسيطة كانوا يقدروا يسعدوني في اى وقت تاني ..
المشكلة انى قرفان قوي م الدنيا
قرفان من الكلام
قرفان من نفسي ومن مشاكلي
ومش حاسس انه ممكن افرح في يوم من الايام
لان الحاجة الوحيدة اللي كانت بتفرحني ضاعت مني وانا اللى ضيعتها بأيدي
ومن بعدها كل شئ معدش له طعم ولا لازمة
متتعبش نفسك عشان خاطري
سبني شوية يمكن اروق
يمكن اهدا
يمكن ابتسم او اضحك
يمكن ارجع احب حياة كرهاني
غصب عن عينها
صاحبك

arabic man said...

ذكرتني بصاحبي البعيد عني حاليا بسبب السفر الله يخليكن لبعض ورجعلي رفيقي بخيروبسرعة أو روح انا لعندو بيكون أحسن

arabic man said...

ذكرتني بصاحبي البعيد عني حاليا بسبب السفر الله يخليكن لبعض ورجعلي رفيقي بخيروبسرعة أو روح انا لعندو بيكون أحسن

Anonymous said...

صاحبك بيتعذب وبيتألم ومش قادر تساعده يبقى تسيب الايام تداوى جراحه وراقبه انت من بعيد يمكن فى يوم يحتاجلك

Diyaa' said...

ادعيله و حاول تعرف المشكلة من بعيد و من غير ما يحس عشان متزيدش الحالة الكئيبة دي عنده ..ربنا يرزق الناس كلها بأصحاب زيك